خیابان بنی‌هاشم، بن‌بست شاهباز، پلاک‌14

ساعات‌کاری شنبه تا پنجشنبه 18:00 - 8:00

ارتباط با ما  4-02122334402

بازسازی و نوسازی

بازسازی و نوسازی

بازسازی و نوسازی ساختمان با بهترین متریالها توسط کارشناسان خبره شرکت آکس تزئین نوین که برای شما مشتریان عزیز آرامش، زیبایی و راحتی را به ارمغان می آورد. نوسازی ساختمان شامل نما و دکور داخلی آن می باشد. جالب است بدانید که بازسازی منزل در ایران به گذشته بسیار دوری برمی گردد. مردم در سالیان دور خانه های خود را بازسازی می کردند و طرح و حال و هوای جدیدی به منزل خود می دادند. بازسازی و نوسازی یکی از تخصصی ترین کارهای ساختمانی است. در صورتی که توسط تیمی قوی و متخصص انجام شود برای شما آرامش و راحتی به ارمغان می آورد. کارشناسان فنی گروه آکس تزئین نوین در حین مراحل بازسازی به مواردی چون زیبا شناسی، روانشناسی رنگ ها و اصول معماری توجه دارند تا خانه شما را به محیطی شاد و دلپذیر تبدیل نمایند.

"</p

نوسازی چیست؟

تعریف نوسازی : تعمیر (تعمیرات اساسی) ساختمان یا قسمتی از آن با هدف احیای ساختمان یا قسمتی از آن با تعویض عناصر یا سازه های باربر فرسوده و انجام اصلاحات هدفمند عملکردی یا فنی در محل به طور کلی بدون تغییر حجم یا عملکرد ساختمان یا بخشی از آن. نوسازی همچنین ممکن است بازسازی ساختمان یا قسمتی از آن باشد، بدون اینکه بر سازه های باربر، نمای ساختمان یا ارتباطات مهندسی استفاده عمومی تأثیر بگذارد. البته به جز ترمیم دکوراسیون نما و تعویض پنجره ها، تعویض سقف و عایق بندی نما و سقف.

هدف از نوسازی و بازسازی

هدف از نوسازی و بازسازی

البته این را به یاد داشته باشید. قبل از انجام این مرحله شما باید به چندین سوال مهم پاسخ دهید تا هدف از بازسازی مشخص شده و هزینه اضافی نکنید. چرا می خواهید نوسازی منزل را انجام دهید؟ به چه علت این تصمیم را گرفتید؟ آیا با روند کاری آشنا هستید؟ پاسخ به این سوالات شما را برای دستیابی به نتیجه مطلوب کمک می کند.

با کارشناسان خود در آکس تزئین نوین در ارتباط باشید تا علاوه بر مشاوره رایگان، از محل پروژه بازدید نمایند. تیم تخصصی آکس مفتخر است با جدیدترین طرح و ایده ها همراه با ارزان ترین قیمت و با رعایت اصول طراحی و بهترین مصالح ساختمانی روز دنیا در خدمت شما عزیزان باشد.

هزینه بازسازی و نوسازی چقدر است؟

هزینه بازسازی و نوسازی چقدر است؟

میزان هزینه بازسازی و نوسازی به عوامل بسیاری چون اندازه، متریال انتخابی، نیروی انسانی ماهر و غیره بستگی دارد. برای کاهش هزینه نوسازی راه های بسیاری وجود دارد که علاوه بر تأمین نیاز و زیبایی ساختمان قیمت ها را برایتان تا حدود زیادی پایین می آورد. یکی از این راهها انتخاب متریال های جدید و به صرفه ای است که هم مقرون به صرفه هستند هم سرعت نصب و اجرای بالایی دارند. در شهرهای بزرگی چون تهران خانه ها پس از مدتی به دلیل زندگی ماشینی، جذابیت اولیه خود را از دست می دهند و پس از مدتی خسته کننده می شوند. برای نوسازی و بازسازی منزل شما باید به چند نکته توجه داشته باشید. برای مثال میتوان به آداب و رسوم، فرهنگ، آب و هوای منطقه و مساحت و میزان مانور ممکن برای اجرای پروژه توجه داشت.

5/5 - (1 امتیاز)

تیم تخصصی آکس دکور متشکل از طراح، برنامه نویس، تأمین محتوا و ادمین سئو در راستای اطلاع رسانی به مشتریان هلدینگ ساختمانی آکس فعالیت خود را از سال 1397 آغاز نموده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.