خیابان بنی‌هاشم، بن‌بست شاهباز، پلاک‌14

ساعات‌کاری شنبه تا پنجشنبه 18:00 - 8:00

ارتباط با ما  4-02122334402

اجرای دیوارپوش ماربل شیت

دیوارپوش های ماربل شیت با نام های دیگری مثل استونیت و سنگ مصنوعی نیز شناخته می شوند. ماربل شیت از ترکیب پودر سنگ و پی وی سی ساخته می شود. ماربل به معنای سنگ مرمر و شیت به معنای ورق است. وجود ماربل شیت در زیبایی یک پروژه تاثیر بسیاری می گذارد، ماربل شیت در تمامی قسمت های منزل و محیط های اداری قابل اجرا می باشد. استفاده از ماربل شیت در طراحی  دکوراسیون داخلی میتواند زیبایی چشمگیری به محیط اطراف شما به ارمغان بیاورد.

ماربل شیت، ورقی از جنس pvc به همراه درصد معینی از پودر سنگ است که به عنوان سنگ مصنوعی شناخته می شود و به دلیل شباهت طرح های آن به سنگ های طبیعی مرمر، یکی از پرطرفدارترین متریال های دکوراسیون داخلی به شمار می آید.

اجرای دیوارپوش ماربل شیت

کاربرد دیوارپوش ماربل شیت


پیشنهاد ما برای بهترین مکان هایی که میتوانید از ماربل شیت استفاده کنید،ستون ها، دیوارها، کفپوش، میزمبلمان و میزهای پیشخوان است. نظافت ماربل شیت ها به دلیل مقاومت در برابر رطوبت و آب بسیار آسان می باشد. یکی از مزیت های مهم ماربل شیت اجرای بدون درز و یک تکه و با ابعاد بالا است. ماربل شیت ها به دلیل نصب بدون ملات و تنها به کمک چسب پلی اورتان روی دیوار، هم میزان کثیفی کمتری داشته و هم سرعت نصب بالایی دارند.

مزایای دیوارپوش ماربل شیت

مزایای دیوارپوش ماربل شیت


از دیگر مزیت های ماربل شیت میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در برابر خراش و ساییدگی مقاوم است.
  • در برابر مواد شوینده مقاوم است.
  • وزن سبکی دارد.
  • در برابر حرارت و آتش مقاومت خوبی دارد
  • از لحاظ هزینه، مقرون به صرفه و اقتصادی است.
  • از لحاظ بهداشتی کاملاً آنتی باکتریال است.

انواع دیوارپوش ماربل شیت

انواع دیوارپوش ماربل شیت

از نظر اجرا ماربل شیت ها انواعی دارند که ادامه به چند نمونه از آنها می پردازیم:

  1.  مخصوص مراکز درمانی
  2.  مخصوص داخل منازل مسکونی
  3.  مخصوص محیط اداری و تجاری
  4.  مخصوص هتل ها و لابی

انواع دیوارپوش ماربل شیت

ماربل شیت ها با توجه به مزیت های بسیاری که دارند از آن ها میتوان برای تمام قسمت های منزل، ساختمان های اداری و مسکونی استفاده کرد. اگر به دنبال یک طرح جدید و شیک برای دکوراسیون فضای اطرافتان هستید؛ ماربل شیت ها انتخاب مناسبی هستند. برای آشنایی با انواع دیوارپوش ماربل شیت از نظر طرح لطفا کلیک نمائید. مجموعه آکس با در اختیار داشتن تیم فنی و ماهر برای اجرای دیوارپوش ماربل شیت و سایر دیوارپوش ها در خدمت شما عزیزان می باشد.