خیابان بنی‌هاشم، بن‌بست شاهباز، پلاک‌14

ساعات‌کاری شنبه تا پنجشنبه 18:00 - 8:00

ارتباط با ما  4-02122334402

دیوارپوش پی وی سی چیست؟

دیوارپوش پی وی سی چیست؟

دیوارپوش های پی وی سی آکس تزئین نوین طیف گسترده ای از پانل های وینیل و محصولات پانل دیواری را ارائه می دهد. پوشش دیوار PVC ضد آب و با کیفیت بالای ما، برای صنعت شما بهترین انتخاب است. پانل دیواری PVC با استفاده از PVC مرغوب تولید می شود که قبل از استفاده از آن بر روی چندین پارامتر کیفیت آزمایش می شود. پانل های دیواری PVC محصولاتی ایده آل برای پوشش دیوار هستند که می توانند در فضای داخلی استفاده شوند. آنها بهترین گزینه برای پوشش دهی دیوار زشت و سرسخت هستند.

دیوارپوش پی وی سی pvc

پانل های دیواری PVC محصولاتی ایده آل برای پوشش دیوار هستند که در فضای داخلی مورد استفاده قرار می گیرند. این دیوارپوش راه حل عالی است برای پوشش دیوار، سقف یا هر سطحی که نیاز به پوشش دارد. مانند اتاق نشیمن، اتاق خواب، اتاق آشپزخانه، پس زمینه تلویزیون، دیوارهای برجسته و سقف در دکوراسیون خانه. دیوار آرم شرکت، اتاق جلسه، پس زمینه لابی، اتاق کار جلوی میز پذیرش در دفتر، رستوران، کافه ها، سینما و دکوراسیون کافی شاپ و… علاوه بر پوشش دهی، جلوه ای خیره کننده برای افراد فراهم می نماید.

دیوارپوش پی وی سی pvcاین پانل ها در طرح ها، پرداخت ها و رنگ های مختلف باعث جذابیت دیوارها و سقف برای مشتریان می شوند. این محصولات بر اساس نیازهای خاص مشتریان ما طراحی شده اند که به ما در رسیدن به حداکثر سطح رضایت آنها کمک می کند. علاوه بر این، ما پانل های دیوار را بر روی پارامترهای مشخصی که به خوبی تعریف شده اند بررسی می کنیم تا از ماهیت بی عیب و نقص آنها اطمینان حاصل کنیم. پانل دیواری در ادارات، خانه و بسیاری از مناطق دیگر برای طراحی داخلی مکان استفاده می شود. پانل های ما عایق رطوبت هستند و دارای استحکام کششی بالایی هستند. تمیز کردن آنها آسان است. دیوارپوش های پی وی سی ضد خش هستند و در اندازه های مختلف موجود هستند.

مزایای پانل دیواری پی وی سی چیست؟

مزایای پانل دیواری پی وی سی چیست؟

  • ظاهر شیک
  • موجود در اندازه های دلخواه
  • نظافت آسان و تمیز
  • ابعاد دقیق
  • مقاومت در برابر موریانه
  • نگه داری و نصب آسان
  • مقاومت در برابر دمای بالا
  • خاموش کننده خود آتش، غیر قابل اشتعال.
  • نگهداری سریع و بدون نیاز به رنگ آمیزی
  • توسط حشرات و موریانه ها نفوذ ناپذیر است و پوسیده و زنگ نمی زند.
  • مقاومت در برابر آب و هوا / مواد شیمیایی خاص، ضد آب / قابل شستشو.
  • برش، سوراخ کردن، میخکوبی، اره کردن و پرچ کردن آسان است.
  • به هر اتاقی جذابیت و ظاهری سفارشی می بخشد
  • سطح محکم و عالی ضد ضربه
  • نصب ساده و سریع می تواند در زمان و هزینه نیروی انسانی بسیار صرفه جویی کند.
  • 100٪ مقاوم در برابر آب، قابل شستشو و تمیز کردن آسان.

"</p

انواع مدلهای دیوارپوش پی وی سی

پانل دیواری پی وی سی pvc در طرح ها و مدل های متنوعی از جمله: دیوارپوش pvc مدل سفید مات، سفید براق، مدل روکشدار، مدل هات استمپ، شیاردار، ضد ضربه و کاغذ دیواری ارائه می گردد.

انواع پانل های دیواری پی وی سی برای دکوراسیون داخلی:

فوم برد پی وی سی
فوم برد پی وی سی

1. فوم برد پی وی سی

فوم برد پی وی سی با فوم کردن پی وی سی و پرس مواد افزودنی تهیه می شود. این ها در ضخامت های 1 تا 20 میلی متر در دسترس هستند. ما معمولاً از ضخامت 4 میلی متر یا بیشتر برای پوشش دیوار استفاده می کنیم. اندازه صفحات فوم پی وی سی از 1.22 متر تا 2.05 متر عرض و 2.44 متر و 3.05 متر طول متغیر است. اینها در سایه های رنگ روشن متنوع مانند سفید، سیاه، زرد، قرمز، سبز، آبی و غیره موجود هستند.

تخته های با ضخامت بیش از 6 میلی متر بیشتر برای مواد روکش دیوار خارجی استفاده می شود. آنها به یک لایه حفاظتی اضافی تبدیل می شوند. این لایه از دیوار در برابر باران، برف، تگرگ و نور خورشید محافظت می کند. آنها همچنین تبدیل به عایق برای اتاق داخل شده و از شدت صدای خارجی وارد شده به دیوارها می کاهند.

ورق پی وی سی
ورق پی وی سی

2. ورق پی وی سی

این ورق های پی وی سی هستند که بین شبکه طولی PVC درون آنها قرار گرفته اند. این شبکه استحکام ورق پی وی سی را فراهم می کند و ورق را سبک می کند، بنابراین به عنوان پانل های سبک وزن نیز شناخته می شود. پانل های دیواری پی وی سی دارای لبه هایی با سیستم قفل داخلی هستند، به طوری که آب نمی تواند از محل اتصال عبور کند. برخی از طرح ها دارای شیارهایی هستند که به دیوار شکل راه راه می دهد. در چنین الگوهایی، اتصالات به دلیل ادغام با شیارها به هیچ وجه قابل مشاهده نیستند.

دیوارپوش پی وی سی با الگوی چوبی

دیوارپوش پی وی سی با الگوی چوبی:

ورق های PVC با بافت چوبی متنوعی موجود است که ظاهر چوبی را تداعی می کند. آنها همچنین دارای طرح شیار تخته ای 4 اینچی هستند که ظاهر تخته چوبی یکنواخت را به دیوار می دهد. بافت های چوبی با چاپ و عملیات فویل داغ روی سطح قابل دستیابی هستند.

دیوارپوش پی وی سی با راه راه طلایی:

لبه‌های پانل‌های PVC با خطوط طلایی یا نقره‌ای رنگ می‌شوند تا بر ظاهر پانل ساده غلبه کنند. از چنین ورق هایی در ادارات و تبلیغات استفاده می شود.

دیوارپوش پی وی سی با رنگ ثابت

دیوارپوش پی وی سی با رنگ ثابت:

اینها ملحفه های رنگی ساده هستند که به انتخاب ما در حمام و آشپزخانه استفاده می شوند. رنگ ها با پردازش سطح با چاپ نیمه قابل انتقال یا عملیات فویل داغ قابل دستیابی هستند. بنابراین می تواند رنگ ها و بافت های زیادی داشته باشد.

دیوارپوش پی وی سی با بافت های مرمر:

برخی از ورق های پی وی سی با فویل داغ و با بافت های سنگی که ظاهر سنگ را تداعی می کنند، فویل می شوند. چنین ورق هایی در حمام، آشپزخانه، توالت و غیره کاربرد دارند.

3. پانل های دیواری پی وی سی سه بعدی

اینها پانل هایی با اثر برجسته در PVC هستند. آنها با ایجاد عمق نور، به دیوار جلوه ای سه بعدی می دهند. آنها فرصتی را برای دادن ظاهری مدرن و امروزی به فضا می دهند.

کاربرد پانل های دیواری PVC

  • کافه ها
  • سینما
  • اتاق خواب
  • رستوران
  • هال
  • تمایز بین دیوارها
  • آشپزخانه
  • اتاق کنفرانس
  • پس زمینه تلویزیون
  • پس زمینه لابی
  • دیوار آرم شرکت
  • دکوراسیون باشگاه ها
  • سقف در دکوراسیون منزل
  • اتاق کار جلوی میز پذیرش در دفتر

نحوه اجرای دیوارپوش پی وی سی

طراحی و اجرای دیوارپوش پی وی سی بسیار سریع و آسان می باشد. شرکت آکس تزئین نوین خدمات فروش و نصب دیوارپوش pvc را با بهترین قیمت و کیفیت به شما مشتریان محترم ارائه می کند. در ویدئوی زیر مراحل نصب و نحوه اجرای این دیوارپوش را مشاهده می نمایید.

ویژگی های دیوارپوش پی وی سی pvc

دوام: پانل های دیواری و سقفی PVC بادوام هستند و نیاز به تعمیر و نگهداری بسیار کمی دارند. آنها در برابر خراب شدن و تغییر رنگ مقاومت می کنند و مایعات را جذب نمی کنند. آنها همچنین ضد موریانه و ضد کپک هستند.

عایق: پانل های پی وی سی اتاق های شما را عایق می کنند و به شما کمک می کنند دمای ایده آل را حفظ کنید و کارایی تهویه مطبوع و بخاری اتاق را افزایش دهید.

تنوع: پانل های سقفی و دیواری پی وی سی در رنگ ها و طرح های متنوعی تولید می شوند.

نصب آسان و سریع: پانل های پی وی سی محصولی بسیار کاربر پسند هستند. پانل ها را می توان به راحتی به اندازه برش داد. در مقایسه با کاشی‌ها، نصب آنها تقریباً نصف زمان می‌برد. از آنجایی که نصب آن‌ها بسیار آسان است، هر مصرف‌کننده‌ای می‌تواند آن‌ها را نصب نماید. این امر سبب صرفه جویی در هزینه های اجرای متری نیز می شود.

مقاوم در برابر آب: کاربرد پنل های پی وی سی در حمام ها و آشپزخانه ها بسیار محبوب هستند. زیرا ضد آب و مقاوم در برابر کپک هستند، اما می توان از آنها در سراسر خانه (زیرزمین، اتاق زیر شیروانی، گاراژ، اتاق خواب، اتاق نشیمن و غیره) استفاده کرد.

مقرون به صرفه بودن: در مقایسه با کاشی کاری، هنگام نصب پانل های پی وی سی بر روی دیوارها و سقف، در زمان و کار بسیار صرفه جویی می کنید. پانل های پی وی سی اغلب از نظر قیمت و همچنین هنگام در نظر گرفتن هزینه هر متر مربع مقرون به صرفه تر هستند.

محصول همه کاره: پانل های ما برای روکش کردن دیوارها و سقف خانه های مسکونی، ادارات، هتل ها، آزمایشگاه ها، بیمارستان ها، کارخانه های فرآوری مواد غذایی و غیره ایده آل هستند.

بهداشتی: پانل های دیواری آکس تزئین نوین یک راه حل بسیار تمیز و بهداشتی برای دکوراسیون دیوار و سقف ارائه می دهند. پس از نصب، هیچ دوغابی وجود ندارد که کثیف شود. PVC در برابر کپک مقاوم است و از رشد باکتری ها جلوگیری می کند.

کاربر پسند: پانل های PVC فقط به مراقبت های بعدی کمی نیاز دارند. تمیز کردن زمان زیادی نمی برد. به دلیل سطح صاف پانل ها، کثیفی نمی تواند در منافذ یا ترک ها جمع شود. یک پارچه ساده می تواند سطح را تمیز کند. از مواد کلردار یا ساینده استفاده نکنید.

قابل بازیافت: PVC  100% قابل بازیافت است. پانل های ما را می توانید به مرکز بازیافت پلاستیک ببرید.

عایق کاری: پانل های دیواری پی وی سی عایق نیز هستند. از این رو استفاده از پانل های پی وی سی در گاراژها، زیرزمین ها یا مکان های مشابه یک مزیت است.

پس از نصب نیازی به پرداخت هزینه اضافی نیست: بدون رنگ، بدون لاک و غیره.

قیمت دیوارپوش پی وی سی

در محاسبه قیمت پانل های دیواری pvc طرح ها و مدلهای آن، اندازه و متراژ فضا و نصب آن تأثیر گذار است. شرکت آکس تزئین نوین انواع دیوارپوش پی وی سی را با بهترین قیمت، ضمانت اصالت کالا و کیفیت اجرا به شما عزیزان ارائه می کند. برای بهره مندی از خدمات مشاوره رایگان و بازدید از محل پروژه با کارشناسان خود در آکس تزئین نوین تماس بگیرید.

پانل دیواری پی وی سی PVC در بازار جهانی

انتظار می‌رود که بازار جهانی دیوارپوش پی وی سی PVC در طول دوره پیش‌بینی با سرعت قابل توجهی رشد کند. دلیل آن افزایش تقاضا برای مواد تزئینی برای کاربردهای نهایی مختلف مانند مراکز خرید، ساختمان‌های اداری، هتل‌ها، بیمارستان‌ها، فرودگاه‌ها و سایر موارد تجاری و مسکونی است. علاوه بر این، افزایش هزینه های ساخت و ساز برای طراحی های داخلی جذاب در بخش مسکونی و تجاری و توسعه فزاینده فناوری های ساختمانی کارآمد با استفاده از تولید و نصب خودکار، برخی از عوامل دیگر کمک کننده به رشد بازار پانل های دیواری PVC در سطح جهان است.

تمرکز فروشندگان در این بازار بر روی توسعه محصولات نوآورانه با پانل های دیواری PVC برای کاربردهای مختلف تجاری و مسکونی است. مزایایی مانند مقاومت در برابر سایش، وزن سبک و نسبت استحکام به وزن بالاتر، برخی از مزایای فنی کلیدی و دلایل پذیرش پانل های دیواری PVC توسط مشتریان است. بر اساس Advance Market Analytics، بازار پانل های دیواری PVC از نظر فروشندگان در سطح جهان نسبتاً پراکنده است.

تیم تخصصی آکس دکور متشکل از طراح، برنامه نویس، تأمین محتوا و ادمین سئو در راستای اطلاع رسانی به مشتریان هلدینگ ساختمانی آکس فعالیت خود را از سال 1397 آغاز نموده است.

4 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.