خیابان بنی‌هاشم، بن‌بست شاهباز، پلاک‌14

ساعات‌کاری شنبه تا پنجشنبه 18:00 - 8:00

ارتباط با ما  4-02122334402

دیوارپوش سه بعدی

دیوارپوش سه بعدی

دیوار پوش های سه بعدی به دلیل برجستگی و نوع طراحی خطای دید به وجود آمده عمق از سه بعد به وجود می آید که هرکدام از آن ها یک طرح به خصوصی دارند که در کنار هم قرار می گیرد مکمل هم هستند و یک شکل بزرگتر هدفمند به ما میدهد. شرکت آکس تزئین نوین انواع دیوارپوش سه بعدی را با بهترین قیمت و ضمانت کیفیت کالا به شما عزیزان ارائه می کند.

 دیوارپوش سه بعدی

پانل های دیواری سه بعدی، طیف هیجان انگیزی از پانل های دیواری بافت دار را برای دیوارهای ویژه و سایر سطوح عمودی تزئینی مورد استفاده در پروژه های تجاری و مسکونی ارائه می دهند. پانل های دیواری سه بعدی برجسته در دیوارها تأثیر زیادی ایجاد می کنند و با هزینه نسبتاً کمی حس معماری را به فضا می بخشند. اطراف خود را با بافتی منحصربفرد احاطه کنید تا با شخصیت فضای شما مطابقت داشته باشد.

کاربرد دیوارپوش سه بعدی

کاغذ دیواری های سه بعدی یک راه عالی برای زیباتر کردن دکوراسیون خانه هستند. آنها را می توان روی دیوارهای اتاق نشیمن، اتاق خواب، آشپزخانه، حمام و غیره اعمال کرد.

با دیوارپوش سه بعدی خلاقیت به خرج دهید

با دیوارپوش سه بعدی خلاقیت به خرج دهید

در هر اتاق، از دهلیزهای زیبا و دیوارهای لابی گرفته تا سطوح کاربردی برای آشپزخانه و توالت، جلوه ای شگفت انگیز به دست آورید. پانل ها همچنین می توانند به عنوان چارچوب درب استفاده شوند یا در مبلمان و عناصر اتاق مانند درهای کمد، دکور دیوار تلویزیون، میز پذیرایی یا یک نوار شیک استفاده شوند.

طول عمر و دوام دیوارپوش سه بعدی

کاغذ دیواری ها طول عمر بالایی دارند و معمولا بین 10 تا 15 سال ماندگاری دارند. کاغذدیواری سه بعدی برای اتاق خواب، تغییری دائمی تر به دکوراسیون اتاق نسبت به موارد معمول تر است.

کاغذ دیواری یا رنگ ؟

دیوارپوش یا رنگ ؟

رنگ اغلب ارزان تر از دیوارپوش است. یک دیوار رنگ شده به شما این امکان را می دهد که در صورت بروز هر گونه اتفاقی روی سطح دیوار به راحتی دیوار را پاک کنید و یا دوباره رنگ کنید. مثلا اگر از رنگ حاصل راضی نیستید، می توانید رنگ آمیزی مجددی داشته باشید. اما از طرفی برای رنگ آمیزی باید فضای داخلی را تخلیه نمایید و پس از آن نیز زمانی برای خشکی و رفع بوی رنگ بگذارید. درصورتیکه نصب دیوارپوش بسیار سریع و بدون تخلیه فضا نیز صورت می پذیرد. در ضمن همانطور که ذکر کردیم دیوارپوش ها طول عمر و دوام بیشتری دارد.

دیوارپوش سه بعدی ضد آب

دیوارپوش سه بعدی ضد آب

کاغذ دیواری سه بعدی ضد آب، ضد رطوبت و عایق صدا برای استفاده در کل خانه شما است. این پانل دیواری سه بعدی آجری سفید به راحتی با یک پارچه مرطوب تمیز و نگهداری می شود.

نصب کاغذ دیواری سه بعدی روی دیوار ناهموار

نصب کاغذ دیواری سه بعدی روی دیوار ناهموار

به راحتی می توانید یک دیوار بافت دار و ناهموار را کاغذ دیواری کنید. کاغذ دیواری به اکثر بافت ها می چسبد. معمولاً هر چه دیوار صاف‌تر باشد، نصب کاغذدیواری راحت‌تر و بهتر به نظر می‌رسد. اما دیوارهای بافت دار به این معنی نیست که نمی توانید کاغذ دیواری داشته باشید. مجموعه آکس مفتخر است در زمینه فروش و نصب انواع کاغذ دیواری و دیوارپوش سه بعدی در خدمت شما عزیزان باشد. برای بهره مندی از خدمات مشاوره رایگان و بازدید از محل پروژه با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

تیم تخصصی آکس دکور متشکل از طراح، برنامه نویس، تأمین محتوا و ادمین سئو در راستای اطلاع رسانی به مشتریان هلدینگ ساختمانی آکس فعالیت خود را از سال 1397 آغاز نموده است.

4 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.