خیابان بنی‌هاشم، بن‌بست شاهباز، پلاک‌14

ساعات‌کاری شنبه تا پنجشنبه 18:00 - 8:00

ارتباط با ما  4-02122334402

فروش محصولات دکوراسیون داخلی

فروش محصولات دکوراسیون داخلی

فروش محصولات دکوراسیون داخلی به صورت فروش عمده و خرده در بزرگترین فروشگاه عرضه محصولات دکوراسیون داخلی با سالها تجربه و سابقه در شرق تهران برای شما مشتریان محترم فراهم گردیده است. شرکت آکس تزئین نوین از سال 1365 به صورت تخصصی خدمات فروش و اجرای تجهیزات دکوراسیون داخلی را آغاز نموده است. در فروشگاه محصولات دکوراسیون داخلی همه تجهیزات دکوراسیون داخلی مورد نیاز خود از انواع کفپوش تا انواع دیوارپوش و کاغذ دیواری را می توانید تهیه کنید. علاوه بر خرید محصولات دکوراسیون داخلی، می‌توانید از خدمات تخصصی و اجرایی شرکت آکس تزئین نوین نیز بهره مند شوید. مشتریان عزیز با کارشناسان خود در آکس تزئین نوین تماس بگیرید و از خدمات مشاوره رایگان و بازدید از محل پروژه نیز بهره‌مند شوید.
بزرگترین فروشگاه محصولات دکوراسیون داخلی

بزرگترین فروشگاه محصولات دکوراسیون داخلی

گروه آکس با داشتن نمایندگی‌های مختلف مفتخر به فروش، پخش و اجرای محصولات دکوراسیون داخلی از جمله انواع کاغذ دیواری، پوستر، چمن مصنوعی، دیوارپوش های پی وی سی و سه بعدی، پرده و…. می‌باشد. شما می‌توانید با حضور در شوروم این مجموعه تنوع این محصولات را مشاهده کرده و بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید. همچنین مجموعه آکس دارای هفت نمایندگی کاشی و سرامیک معتبر است که شامل: کاشی و سرامیک آرمیس، کاشی و سرامیک پارس، کاشی و سرامیک الوند، کاشی و سرامیک دانوب، کاشی و سرامیک سمنان، کاشی و سرامیک آرژنا اسپان و کاشی و سرامیک پارس میداس می‌باشد. این مجموعه مفتخر است در زمینه پخش و فروش انواع محصولات دکوراسیون داخلی و سایر مصالح ساختمانی در بخش فروشگاه و شوروم در خدمت شما عزیزان باشد.

هلدینگ ساختمانی آکس مفتخر است علاوه بر فروش و اجرای محصولات دکوراسیون داخلی، در زمینه تولید و فروش محصولات آکوستیک با نام تجاری راک تایل در خدمت شما مشتریان عزیز و محترم باشد. برای اطلاع از قیمت محصولات و خدمات نصب با کارشناسان خود در ارتباط باشید.

انواع محصولات و ملزومات دکوراسیون داخلی

محصولات، تجهیزات و ملزومات دکوراسیون داخلی شامل بخش گسترده‌ای از مصالح ساختمانی می‌باشد که برای دکوراسیون و تزئینات در ساختمان به کار می‌رود. از جدیدترین و پرفروش‌ترین ملزومات و محصولات دکوراسیون داخلی می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • پارکت لمینت
  • کاغذ دیواری
  • انواع کفپوش
  • دیوارپوش های متنوع
  • انواع سقف کاذب
  • انواع دیوار کاذب
  • پرده های زبرا
  • کاشی و سرامیک
  • پوستر دیواری

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی

شرکت آکس تزئین نوین مفتخر است در زمینه فروش انواع متریال باکیفیت، پارکت لمینت، کاغذدیواری، دیوارپوش، کفپوش و پرده زبرا در خدمت شما عزیزان باشد. در شو‌روم مجموعه آکس طرح‌های بسیاری برای شما فراهم گردیده که می‌توانید از بین آنها یکی را انتخاب نمایید. برای انتخاب بهترین طرح و یا ارائه بهترین طرح داخلی نیاز به رعایت چندین مورد اصول طراحی هستید. از مهمترین این اصول سبک دکوراسیون داخلی، اندازه فضایی که در اختیار دارید و هزینه‌ای که نیاز دارید می‌باشد.

اجرای دکوراسیون داخلی

فروش انواع محصولات دکوراسیون داخلی

همانطور که گفتیم هلدینگ ساختمانی آکس تمام نیازهای شما مشتریان را با ارائه 100 ها محصول برای طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی برآورده می‌نماید. این مجموعه از طراحی و دکور سقف گرفته تا اجرای انواع کفپوش و دیوارپوش در خدمت شما عزیزان می‌باشد. درصورتیکه برای طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی علاوه بر موارد فوق، نیاز به متریال‌های دیگری چون کناف دارید، به سایت axknauf.ir مراجعه نمائید. شرکت آکس طرح و ساخت خدمات فروش و اجرای انواع سقف کاذب مانند سقف کشسان و دیوار کاذب را ارائه می‌دهد. با همکاران ما در شرکت آکس طرح و ساخت تماس بگیرید و در کوتاهترین زمان سفارش خود را ثبت و دریافت نمایید.

خرید پارکت لمینت

پارکت لمینت یکی از محصولات ویژه دکوراسیون داخلی

در ابتدای تغییرات معماری و یا انقلاب محصولات دکوراسیون داخلی یکی از مهمترین متریال‌هایی که مورد توجه معماران و فعالین حوزه ساختمان و مصرف کنندگان شخصی قرار گرفت پارکت‌ها بودند. با توجه به اینکه الهام اولیه این محصول طبیعت و یکی از مهمترین عناصر آن یعنی درختان و چوب بودند با وجود اینکه در ابتدای ورود در دسته محصولات لوکس قرار می‌گرفت اما به سبب کاربرد و زیبایی چشم نواز بسیار مورد استقبال و اقبال قرار گرفت و بسیاری از مصرف کنندگان مرفه، پارکت را بخش مهمی از دکوراسیون خود قرار دادند. چوب پارکت از درخت های افرا، گیلاس و … تأمین می‌شد.

تولید عمده پارکت لمینت

با گذشت زمان و چکش کاری پارکت‌های چوبی که زیبایی فراوانی داشت اما قیمت تمام شده بالا و وزن زیاد یا گاهی نفوذ حشرات مانع بازدارنده استفاده و انتخاب آن می شد. پارکت لمینت ها تولید و روانه بازار شدند. از ابتدای عرضه این محصول مدرن استقبال عمومی و تخصصی لمینت را فرا گرفت و به یکی از اصلی ترین و مهمترین متریال‌های دکوراسیون و صنعت ساختمان بدل شد. تا آنجا که بسیاری از کارخانجات و کشورهای پیشرفته به طور تخصصی وارد عرصه تولید پارکت لمینت شدند.

انواع پارکت لمینت خارجی و ایرانی

انواع پارکت لمینت خارجی و ایرانی

ایتالیا که همیشه در صنعت معماری از کلاسیک گرفته تا مدرن یکه تاز بوده تا آلمان و ترکیه و حتی کشورهای آسیای شرقی، به طور جدی وارد بازار رقابت این محصول جذاب شدند. پارکت لمینت‌ها مانند پارکت‌های چوبی همانطور که از نامشان مشخص است پایه اولیه و تشکیل دهنده آنها چوب بوده با این تفاوت که همانطور که بیان شد به علت هزینه بالا و آسیب به محیط زیست و حمایت از معماری سبز و البته جذابیت زیاد و کاربرد مناسب نمی‌شد به طور کامل پارکت را از صنعت ساختمان و فکر و علاقه مصرف کنندگان حذف کرد. پارکت لمینت‌ها جایگاه ویژه خود را در دکوراسیون داخلی و ساختمان پیدا کردند.

اجرای کاغذ دیواری

فروش کاغذ دیواری در فروشگاه محصولات دکوراسیون داخلی

یکی دیگر از محصولات دکوراسیون داخلی که به راحتی نصب می‌گردد و تغییر زیادی در دکور فضای داخلی ایجاد می‌نماید، کاغذ دیواری‌ها می‌باشد. انواع کاغذ دیواری در زیباترین طرح ها شامل: کاغذدیواری کاغذی، کاغذ دیواری pvc با روکش وینیل، کاغذ دیواری نانوون، کاغذ دیواری سه بعدی، بافت دار (مخملی) و الیاف طبیعی می‌باشد. به دلیل تنوع بسیار زیاد کاغذ دیواری‌ هماهنگ کردن مبلمان و دیوارها بسیار راحت تر می‌باشد. کاغذ دیواری را میتوان در فضاهای اداری، تجاری، مسکونی به طور مثال : پذیرایی، اتاق خواب، اتاق مدیریت و … استفاده کرد.

فروش انواع دیوارپوش همراه با نصب و اجرا

فروش انواع دیوارپوش همراه با نصب و اجرا

یکی دیگر از محصولات پرفروش دکوراسیون داخلی، انواع دیوارپوش می‌باشد که شرکت آکس تزئین نوین با بهترین قیمت و ضمانت اصالت کالا به شما ارائه می دهد. از انواع دیوارپوش ها می توان به میکروسمنت، دیوارپوش سه بعدی، دیوار سبز (گرین وال)، کاشی استیل، وول پنل، پی وی سی pvc و دیوارپوش ماربل شیت اشاره نمود. دیوارپوش‌ها علاوه بر پوشش دهی دیوار جهت زیبایی و طراحی داخلی نیز به کار برده می‌شوند.

فروش انواع کفپوش به همراه نصب

خدمات فروش انواع کفپوش به همراه نصب

کفپوش بخش مهمی از هر طراحی داخلی است و به راحتی می تواند فضای شما را بسازد یا آن را خراب کند. کفپوش تأثیر بسزایی در طراحی داخلی دارد و همچنین اثربخشی آن را می‌افزاید. به این فکر بکنید که کف، فضای بزرگی را در هر ساختمان یا خانه ای اشغال می‌کند و پرکاربردترین فضا در بین هر ساختمانی است.  اولین تماس فیزیکی که یک فرد با فضای شما خواهد داشت کفپوش است. این امر به عنوان پایه ای برای طراحی شما عمل می‌کند و در نهایت می‌تواند بر موفقیت کلی آن تأثیر بگذارد.

پرده زبرا چاپی

فروش انواع پرده زبرا همراه با اندازه گیری و نصب

بهترین پرده زبرا برای کنترل نور محیط، پرده زبرا می‌باشد، از این رو به پرده زبرا پرده روز و شب نیز می‌گویند. طرح و سبک پرده های زبرا به صورت کلاسیک هستند. نصب سریع و آسانی دارند، همچنین دارای طول عمر بالایی هستند. قابلیت شستشو، تنوع زیاد در رنگ و طرح و امکان نصب به صورت برقی از دیگر ویژگی های پرده زبراست.

تأمین کلیه مصالح ساختمانی در فروشگاه آکس

به شما مژده می‌دهیم که علاوه بر تأمین موارد فوق، در زمینه فروش سایر مصالح و ملزومات دکوراسیون داخلی نیز در خدمت شما عزیزان هستیم. همانطور که می‌دانید امروزه مصالح جدید و بی شماری به صنعت ساخت و ساز اضافه شده که کیفیت و سرعت اجرای بالایی دارند. ما در هلدینگ ساختمانی آکس با وجود چندین شرکت زیر مجموعه، کلیه محصولات دکوراسیون داخلی را به صورت عمده و جزئی به شما عزیزان ارائه می‌کنیم.

فروش و اجرای انواع سقف کاذب

فروش و اجرای انواع سقف کاذب

از محصولات عمده و پرفروش فروشگاه آکس، انواع سقف کاذب می‌باشد. از انواع سقف کاذب پرطرفدار و محبوب می‌توان به سقف کاذب کناف، سقف کشسان، سقف کاذب شبکه، سقف آسمان مجازی، سقف کاذب فلزی و سقف کاذب پی وی سی pvc اشاره نمود. سقف های کاذب ویژگی های بسیاری دارند از جمله : مقرون به صرفه هستند، سرعت نصب بالایی دارند، عایق صوتی، حرارتی و رطوبت هستند. تنوع زیادی در طرح، رنگ و مدل دارند، از این رو دست شما را برای انتخاب طرح دلخواه و هماهنگی با دکوراسیون داخلی باز می‌گذارند.

فروش و نصب انواع دیوار کاذب

فروش و نصب انواع دیوار کاذب

دیوارهای کاذب هم یکی از مصالح نوین ساختمانی است که هم برای تقسیم فضا و هم برای پوشش‌دهی دیوارها به کار می‌رود. از جمله دیوارهای کاذب پرفروش و پرکاربرد میتوان به دیوار خشک کناف اشاره نمود. دیوار کناف یا به اصطلاح درای وال سبب کاهش بار مرده به میزان ۳۵ درصد، کاهش نیروی مؤثر زمین‌لرزه بر ساختمان به میزان ۶۰ درصد، و کاهش هزینه تأمین ایستایی ساختمان می‌گردد. قیمت دیوار کاذب ارزان‌تر و سرعت نصب بالاتری نیز دارند.

محصولات دکوراسیون داخلی

پارکت لمینت

محصولات دکوراسیون داخلی

کاغذ دیواری

محصولات دکوراسیون داخلی

دیوارپوش

محصولات دکوراسیون داخلی

کفپوش

محصولات دکوراسیون داخلی

پرده زبرا

محصولات دکوراسیون داخلی

سقف کاذب کناف

محصولات دکوراسیون داخلی

سقف کاذب کشسان

محصولات دکوراسیون داخلی

سقف کاذب شبکه

محصولات دکوراسیون داخلی

آسمان مجازی

محصولات دکوراسیون داخلی

سقف کاذب فلزی

محصولات دکوراسیون داخلی

سقف کاذب پی وی سی pvc

سقف کشسان فیبر نوری

دکور سقف با سقف کشسان فیبر نوری

اجرای طرح جدید دکوراسیون داخلی

اجرای طرح جدید دکوراسیون داخلی

اجرای دکوراسیون داخلی با کاغذ دیوای سه بعدی

اجرای دکوراسیون داخلی با کاغذ دیوای سه بعدی

نورپردازی و دکور جدید سقف پذیرایی
نورپردازی و دکور جدید سقف پذیرایی
محصولات جدید برای دکوراسیون داخلی
محصولات جدید برای دکوراسیون داخلی
دکور ساده و مینیمال با محصولات جدید
دکور ساده و مینیمال با محصولات جدید
5/5 - (47 امتیاز)

تیم تخصصی آکس دکور متشکل از طراح، برنامه نویس، تأمین محتوا و ادمین سئو در راستای اطلاع رسانی به مشتریان هلدینگ ساختمانی آکس فعالیت خود را از سال 1397 آغاز نموده است.

6 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.